2015. november 12., csütörtök

Bemutatkozás

Kamilla vagyok,egy 18 éves lány. Magyarországon születtem.Londonban éltem 14 éves koromig,aztán Budapestre költöztünk vissza a családommal együtt. A változás eléggé megviselt,mivel minden ismerősömet,köztük  a legjobb barátomat is ott kellett hagynom. Emiatt rosszul éreztem magamat. Nehezen illeszkedtem be az itteni életbe,viszont a nyár most kezdődött. A szüleimmel úgy döntöttünk,hogy a nyaramat a régi hazàmban tölthetem,akár mint a régi szép időkben. A hír hallatára iszonyú  boldogság öntötte el a szívemet. Izgatott vagyok,hisz a legszebb dolog,ami most történhet velem. Kalandokat keresni,és boldogságra találni ott. Remélem sikerülni is fog. Már csak 2 nap van hátra az útig. Alig várom. Nagyon hiányzik ő. Jó lesz látni 3 hónapig. Vele tölteni az időm,akivel az egész életem  eltöltöttem eddig. Persze az ő tudta nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése